miércoles, 4 de abril de 2007

Celebracions, aniversaris i comiats..



Hola a tots! Aquí us deixo les fotos del sopar del dilluns. Espero que us agradin molt. Ja estic de tornada a casa dels meus pares, acabant de fer la maleta i els últims tràmits. Raquel!!! felicitats per la teva primera setmana amb 31 anys!!! Em va encantar veure-us a tots, alguns seguint al meu costat després de tants anys, altres tornant-hi a ser, i a d'altres tot just coneixent pel camí. Me´n vaig contenta d'emprendre aquest viatge i a la vegada també contenta de que no sigui indefinit, como ho han estat molts altres. Contenta de que el comiat no fos d'aquells que se m'han fet tan pesats i tristos tantes vegades... Disfruteu de la primavera, que jo intentaré disfrutar dels 35 graus i les platges blanques :) Aneu visitant el blog de tant en tant per veure què us explico i també aneu-me explicant coses!!! Espero mantenir-lo al dia. Bé, ens comuniquem per aquests món virtuals... Molts petons a tots i ens veiem per Sant Joan!!!





No hay comentarios: